dimarts, 15 d’abril del 2008

EL PORT DEL RAT A ARCALÍS

No us perdeu el detall dels tres randonaires que pugen per la pala de la dreta i la traça que baixa del mateix pic feta pel company Sylvain Alhome
Ens despedim de la temporada alpina 2007-2008 i ho fem amb una simpàtica visita a aquest petit coll fronterer amb França, característic del l'estació Freeride per excel·lència d'Andorra, i que tantes alegries ha donat. I algún disgust també. De fet, alguna canal veïna ja porta el nom d'algun esquiador que malauradament no n'ha tornat.
La travessia. El company amb le muntanyes d'Ordino de fons.

Un sector que s'ha d'agafar amb molt respecte peró quan les condicions són bones les traces s'hi conten per decenes. Impresionant la qualitat de neu aquest final de temporada tant a pista com fora pista. I preocupant el fet que cada any, si neva, ho fa molt tard. Aixó sí, les condicions en aquest moment per fer esquí de travesía són excel·lents. Amb el company Noguera ens fem un homenatge i esquiem la canal principal per dir adeu a aquesta temporada que ni fu ni fa.



Costat francés: Del port de Boet a la Pica d'Estats. Cara Nord del Medacorba. Noguera action.

Treiem la pols a la bici i comencem a revisar les cordes a veure que ens depara aquest estiu.

7 comentaris:

DAVID LEDESMA ha dit...

Papuchi!!

si que te dona cuartel la Gemma...
Com va el Guillem? la meva germana m'ha dit que es molt guapetón. igual podem fer tractes per l'emma. Jaja! Bona esquiadeta al port del rat, no?

A veure si l'hivern que ve ens la podem fer al gener i amb 2 metres de pols.
Quan puji ja t'explicaré els viatges del Marroc i Canadà...

Els esquis ja estan al traster, ara només pedalo com un cabró.
Petons a la family

ALBERT ha dit...

Si que el meu fill fagi tractes amb la teva filla vol dir que jo puc venir amb tu a tots aquests viatges que fots, ja em pots portar el contracte. No, no cal que el portis. Firma per mí. :)
El POrt del Rat tu ja saps el que és! Salut.

Mingo ha dit...

Ostia aquesta canal em sona, hi vaig fotre a la meva ex, em va dir de tot. L'endemà es trencava els creuats a la pista plana que es veu a sota.
Deu ni do la neu que hi ha, no?
Salut.

ALBERT ha dit...

Mingo, ets un crack. Vigila que, tot aixó que expliques, es podria arribar a considerar violencia domèstica. Jo de tú, m'aniria buscant un abogat.

Anònim ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Broker, I hope you enjoy. The address is http://home-broker-brasil.blogspot.com. A hug.

Xavi ha dit...

Osti Albert quanta neu (i quanta porqueria de missatges spam d'aquests), tenen més bona pinta les muntanyes ara que ja he desat els bàrtuls d'esquí.
A veure si l'any vinent, amb la canalla a la guarderia i amb més neu, es poden fer millors esquiades.

ALBERT ha dit...

Si noi amb aquests dels spams els hi haurem de posar una ntivirus o un matarates o algo. Despres de la nevada d'aquest cap de setmana, encara més neu. Jo flipi.