dilluns, 10 de novembre del 2008

ALEX MARRUGAT (Bis)

Avui, aquest personatge que veieu a la foto, un molt bon amic meu, ha tingut un fill. I ara em direu, i que? Doncs que ja és el quart. Quatre. Tots nens. Roger, Jan, Lluc i ara Alex. Al·lucinant. Des d'aquí un post d'homenatge i màxima admiració per aquest valent del segle XXI. Més por que escalar A5.

Broma a part, felicitats i bona sort. I fes-te un nus ja!

Aprofito per fer una RECTIFICACIÓ. En el meu últim post deia que el que volgués gaudir esquiant hauria d'anar a pistes ja que la neu que jo havia trobat era molt transformada i difícil d'esquiar. Doncs, no. Avui, seguint els consells de la Gemma, he pujat a l'Alt de La Capa (2572 metres), a Arinsal. Ella, hi va anar ahir i abans d'ahir amb la seva sòcia de muntanya. Doncs, com deia, la pala de La Capa m'ha deixat en un petit núvol. Orientació Nord Nord-Oest i amb una neu que encara no ha vist el sol. Disfrutada de les èpiques. Fins al punt que quant he arribat a la pista m'he tornat a posar les pells i he repetit. Així que ja ho sabeu. Sinó és aquí, busqueu-vos una cara Nord ben alta i aprofiteu ara que ni ha.