dijous, 23 d’agost del 2007

JA SE PENJAR FOTOS





Com us degueu haver imaginat falta practica, be, resulta que s'havia d'acceptar les condicions imposades per el Sr. Google per poder penjar les fotos. condicions que per cert ni m'he llegit. Algú se les ha llegit? En fi, continuem practicant. Ara si podeu veure les fotos. La del mar de núvols, guapa, eh. Aquesta es des de la cara est de la Dent.I es que a vegades la natura et fa regals com aquest. Ja n'aniré afegint més. També de les moltes sortides que faig pel Pirineu amb la Gemma (la meva senyora). Tinc força quantitat de fotos publicables com aquesta de la nostra última sortida als pics d'Eriste fa cosa d'un mes.
I es que el Pirineu es el Pirineu. No cal agafar avions ni pagar peatges per flipar amb les muntanyes. Nomes fer un tomb pel barri i trobar coses com aquestes. Mireu quines floretes més maques que vam veure prop de Benasc.

Les coneixeu?

Au, ho deixo aquí per avui, ja aniré fent. M'està agradant. Salut

1 comentari:

biodramina ha dit...

No se si has rebut l'anterior comentari.Fues imatges teves m'han agradat molt.No tinc encara prou habilitat.Et demano q si m'autoritzes a escollir la primera (cascada) o la dl pirineu per completar el meu perfil.Merces d'avancada sigui quona sigui la teva resposta.Nyapusguapus.