dilluns, 27 d’agost del 2007

LA FAMILIA

La Família


L'Sponsor

Ay! Que aquesta fractura d'escafoïdes em sortirà cara. Avui m'han demanat que com era que no parlava més de la meva vida. De la meva família. I que vols, Un és bon nen i fa cas del que li diuen. Així que "aplicat i fes-nos quedar bé". I avui us parlaré de la família tot i que no era l'objectiu d'aquest blog però be, a vegades cal fer excepcions. I això serà. Una excepció, que a mi em van les cordes, el ferro i la muntanya.

Les Germanes

Pare, mare i tres germanes és el que m'ha tocat. Dos casades, cada una amb tres fills preciosos. Que dius: increïble! Una casada a Franckfurt amb el Martin i l'altra amb un xicot de la Bretanya, en Jean Philippe el motard empedernit(HD). A aquests últims els trobareu a Meritxell, on si voleu podreu menjar i molt bé aquí.

Els petits de Frankfurt


Els de Meritxell

La tercera ja té temps, encara es jove. La Maria. Columna vertebral de la família. Els pares Joan i Carmela. Escaldes i Balaguer. Deixa'ls anar també, saps.
Una família bastant lliberal. No saps mai qui està a on. Fins i tot a vegades no se ni on soc jo mateix.

L'Sponsor. Desprès de refusar sendes invitacions als olímpics d'hivern de Squaw Valley l'any 1960 i Innsbruck 1964 es dedicà a crear La Família i adoptà practiques més ecològiques.



La Carmela, gran cuinera, sempre apoyant les causes justes. Mans Unides, El Clero, l'Sponsor...
I finalment la Gemma. Alguns companys, a la seva parella li en diuen LA SANTA, crec que a la pobre Gemma més aviat li hauria de dir LA MARTIR. Res, simplement la culpable de que els últims onze anys de la meva vida hagin sigut un èxit.

La Gemma i un servidor al cap de la Balsam del Tigre

3 comentaris:

Isidre Escorihuela ha dit...

Màquina !!! Et felicito per aquest post de debò t'ho dic. Curt precís i entrenyable (em deus una birreta). Moltes felicitats i per molts anys.
I a la màrtir molta paciència...que som com som.
Una abraçada parella.

Anònim ha dit...

Hola Albert,
Ja fa dies que segueixo el teu blog i que et volia escriure per animar-te, però avui si que no ho podia deixar passar més, tenint en compte que conec força a la teva família. Quina passada les teves germanes semblen bessones!!!! feia una eternitat que no veia a la Maria i la veritat és que està igual que la recordava corrent pel pati del Col·legi Sagrada família...quins temps!!!
El que has de fer es continuar cuidant a la teva Màrtir, que és encantadora!!
Una abraçada molt gran per tu i per la Gemma i espero ens veiem aviat.

Eli ha dit...

Bon dia,

Quinq super familia que tens;ara segur que faràs enveja a més d'un.

Petons

Eli