divendres, 7 de setembre del 2007

La Serra de L'Estanyó

Continuem la nostra recuperació de "l'Esclafoïdes" caminant per les nostres muntanyes. Avui amb el Fum hem decidit anar al Pic de l'Estanyó (2915 m) passant per la Collada de Ferreroles (2533 m) i caminant la panoràmica aresta que uneix el Coll d'Arenes amb el Pic. El nostre punt de partida, el Portell de Sorteny (1900 m), es troba al final de la pista que porta al refugi. Aquesta pista està tancada al trànsit de pujada de les 10:00 fins ales 19:00. De fet hem passat pel costat de l'Estany de l'Estanyó (2339 m) com per fer la via normal. Un cop a l'Estany hem canviat la nostra direcció dirigint-nos Sud-Oest cap a la collada. A la Collada hem agafat l'empinada aresta que ens condueix direcció Sud-Est cap al Coll d'Arenes i sense arribar a aquest Coll hem caminat la Serra de L'Estanyó que ens ha portat fins al Pic.

Dalt: El camí de pujada amb una espectacular vista fins al "glaciar "de l'Aneto.
Baix: L'estany de La Vall del Riu amb les pistes de Soldeu de fons

Una altre dia espectacular com abans d'ahir i un altre cop la muntanya per a nosaltres dos sols. Bé, nosaltres dos i una quantitat d'isards sorprenent. De bon matí arribant a Ferreroles ja n'hem vist dos que es passejaven ben tranquils per una tartera. Més tard des de poc després de començar la Serra de l'Estanyó dos més. Un cop al Pic, hem decidit d'arribar-nos fins al Pic de la Cabaneta (2865 m) i entre els dos una cabrada de 16 isards ens ha passat per sota nostre corrent direcció Canillo. Pobres bèsties, a partir de demà passat fliparan per un tub.

Pobres bèsties!!!!!

Avui des de NYAPUSGUAPUS voldríem tenir dos mencions especials. Una per el nostre amic, i un dels més sòlids i fidels lectors del blog, l'Alex, que demà bateja el seu fill Lluc. Des d'aquí una forta abraçada per tota la família i un desig de molt sol i bon ambient per la festa programada. L'altra pel també amic Dr. Aràs, que avui ha celebrat amb ets i uts uns ben aprofitats cinquanta anys. Al dos, felicitats.

Avui també hem tingut visita

Es tot, avui poc rotllo (teniu sort). Demà més. O, no. Salut.

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per fer-nos decobrir el nostre entorn tranquil.lament des del sofà de casa. En tot cas es un plaer llegir les teves excursions.