dimarts, 27 de novembre del 2007

PROMIO-MORENO A ROCA REGINA

Dilluns del mes de Novembre. Ni una ànima. Que guapa és la Regina. Ahir amb en Latox ens hem vam anara a fer el que volíem fer la setmana passada. La Promio-Moreno, 320m V+/6a A2 (què no Molero, com jo em pensava). Set hores cotxe-cotxe. Vam passar força fred i el vent ens va embolicar les cordes un parell de cops a les reunions. Però diga-li algo!

NO us perdeu el detall de la foto de la furgo. La vaig fer al marxar pel matí. Mireu el que ens deixem al pany de la porta!! Tot el dia!!! L'altra foto és la travessia de l'aproximació.

Vam sortir del cotxe amb una boira espessa i 2 graus de temperatura positiva i humida. La travessia per la feixa, dins la boira. Fàcil però NO CAIGUIS! El Latox amb bambes jo amb gats. Fins que no vam ser a la vertical de la Gali no ens ho vam creure. El sol va començar a sortir, tímidament i, quan vam ser al peu de via, estàvem contents com si ja fóssim al cim. Guapa via (últimament, i pot sonar un pèl pretensiós, no se que passa però nomes fem que vies guapes. Deu ser la edat), travessies aèries, plaques maques algun diedre, bona roca, re-equipada però semi equipada, reunions bomba...no totes còmodes, però potser ell vent ajudava.

La travessia de la feixa. Un joc d'amics. Segon llarg.

L'últim llarg embolicat. Diferents alternatives. Un NO molt gran i una fletxa dibuixats a la paret ens van fer sortir pe la dreta però, en aquest cas, no és 5é com diu en Soldevila sinó 6b com diu en Luichy. Per l'esquerra és quart sup. Nosaltres pel 6b. I és que el soci va sobrat. Quan vam arribar al cim dúiem 3 tascons menys que al començar. També, coses del directe. Un joc d'aliens i amics fins el nº2, un joc de tascons, un pedal i, ahir, un PRIMALOFT.
Tercer llarg. R3. Cinquè llarg.

La baixada la vam fer per la canal de tota la vida ja que, primer, no hi feia vent i segon, no crec que sigui gaire més llarga que pels ràpels nous de l'aresta. A més, és més segur. Segur. Després d'escalar vam fer un entrepà al Refu que hi ha a l'estació del tren (no recordo el nom). Molt polit, curiós i endreçat. Moltes, però que moltes ressenyes de tot arreu. Bons entrepans.
Cinquè llarg. Sisè llarg.
Vam baixar i pujar pel Coll de Bòixols des de Coll de Nargó fins a Isona. Bastanta curva tot i que, tornant, de nit, no es va fer pesat. Un pà moreno (o de sègol) al forn d'Adrall i cap a casa ben contents.
Vuitè llarg. Des del cim.
Al arribar al pàrquing, afortunadament, la furgo encara hi era i no faltava res. Gràcies.
Final de la baixada.

Isidre Escorihuela ha dit...

Ha de ser una via mooolt guapa. Jo la vull fer !!!!
Bou quan sigui gran vul ser com tu....

ALBERT ha dit...

Company,encara no ets gran i JA ets millor que jo. Disfrutareu com uns enanitos si aneu a fer aquesta via. Mateix nivell que la Gali. Disfrutareu. Salut. Vedell.

Anònim ha dit...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

FLIPADITS ha dit...

Que ostias diu aquest d'aquí a dalt,esta poseit per algun esperit ves amb compte company

ALBERT ha dit...

Per mí que aquest personatge és del Madrid. No content amb l'actuació dels seus jugadors ahir per la nit, l'hi ha escrit un missatge al Shuster tot diguent-li lo lleig que és i lo malament que entrena. Crec, però, que a l'hora de penjar-lo s'ha equivocat d'adreça. O algo així!

Xavi ha dit...

Ostres Albert últimament repeteixes vies molt guapes. M'hauré de posar d'acord amb el Kantugansu per anar a repetir-la que fa temps que la tinc pendent.
Havia llegit que l'aproximació és millor fer-la pel torrent i pujar pel bosc de l'esquerra de la paret fins a peu de via. T'estalvies la "travesia de la muerte" per la feixa de meitat de paret.
Guapes les fotos i molta sort amb la furgo, aquest dia els manguis estaven treballant en algun altre lloc.
Salutacions!!!

ALBERT ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Si, Xavi. Lo de la furgo no te nom. Vaya desatre. Jo també he llegit (no recordo a on, en algun blog o foro...) que l'aproximació es fa bé per baix, per on dius tu. Pero, sense coneixer-la vam preferir per dalt. Que es força curiosa, s'ha de dir. En quan a la qualitat de les vies, tu ja coneixes en Latox i els seus gustos. Està tot dit. Aneu-hi amb en Kantu que us agradarà molt. Segur. Tots els llargs són guapos. I no patiu per la travessia que tan tu com ell heu fet coses bastant més xungues. Només cal posar una mica d'atenció i prou.

Ah! per cert, he vist els llibres que vas deixar al Tahussà i estan de 10. A veure si ho respecten.

Anònim ha dit...

Jo aquesta via l'havia esborrat de la llista, em van dir que els seguros eren molts kutres, però despres de veure la vostra activitat i saber que l'han reequipada l'ha tornaré a posar a la llista. Per cert,de material es necessiten claus?.
Ah he llegit que tu també ets del club de l'escafoides, collons un os tan petit i tan malparit, jo hi porto un clau que m'emprenya quan faig invertits i traccions laterals.
Nen, t'ho puc dir pq jo en tinc 50, lo de la furgo bufffffffff quan devieu veure la clau al pany se os va fer el cul aniss.
Vinga Albert salut, ara acabaré de mirar el teu blog, que ja l'he posat entre els favorits.
Coordialment
Mingo

Hola Mingo
Res de claus si tens un grau de 6a d'aventura com nosaltres. La via molt guapa i recomanable. L'escafoides, jo me'l vaig fissurar només, pero t'entenc perfectanment i em solidaritzo amb les teves invertides i traccions laterals, jo estic igual. Cuidate'l que és mol cabrón la merda d'os aquest. Lo de la furgo, simplement NO COMENT.